Tuesday, December 29, 2009

Saujana Mata Memandang... indahnya kampung ku...





Sesiapa yg dapat mengagak di mana lokasi ni???
Sebenarnya tempat ni adalah di kampung hubby aku. Sungguh tak ku sangka rupa nya di tempat yg sering aku kunjungi sedang berlaku satu projek pembinaan sebegini. Nama kampung ni ialah Kampung Kuala Segantang Garam dekat dgn Merbuk sekitar Sg Petani. Bagi penduduk2 sekitar negeri Kedah boleh la berkunjung ke sini.
Projek ini masih dalam progress dan hampir siap. Ia amat bersesuaian utk penggemar2 memancing. Dari pandangan aku byk jugak kemudahan yang disediakan seperti chalet, surau, cafe, bot dan tempat utk mengambil angin.
Untuk maklumat lanjut kena tunggu tempat ni betul2 siap. Aku tak boleh mengulas dengan lebih lanjut sebab takut aku tersalah maklumat. Ehehehehe....

No comments: