Monday, March 8, 2010

Mini Swimming Pool

@At home, 6 March 2010
Taman Sri Embun, Kangar






Alif sekarang dah ada kawan. Adik nya dah pandai main. Bila abang buat cak2 adik dah gelak mengekek2. Terhibur hati... hilang seketika kepenatanku...

5 comments:

Pah Zarihan said...

nanti bleh la aishah pi tumpang mandi hehehe....kat umaha ada, tp mls nak bukak hehehe

Ina Hamid said...

Bleh je... meriah skit kolam tu..

SiTyAiZa said...

ina... bertubuh ye badan si adik tu... bagi minum susu badan ka???

kak pah.. jom kita ramai2 g tumpang mandi kola... hehehehe

Ina Hamid said...

Tak la besaq mana bdn adik tu siti. La ni dekat 9kg br 10 bln. Campuq susu mlm je susu bdn tp la ni susu krg sgt dah.

Jom la kita pakat mandi di kolam ni, bule buat side income. mak2 wajib buat kuak lentang ye!!

Ina Hamid said...
This comment has been removed by the author.