Monday, February 2, 2009

Ermmm.... Letih Sangat..

Lama tak lama mmg lama aku tak updated blog. Aku keletihan skit akhir2 2 minggu ni. Kesihatan pun agak terganggu skit. Letih dgn persiapan majlis pernikahan abg n adik aku. Sengaja aku tak jemput kawan2 sebab jauh sangat rumah aku tu. Sorry la..Aku start cuti dr Chinese New Year sehinggalah 2 Februari br ni. Pastu mc lg sehari sebab tak larat sgt.




Atas ni yg bj kuning gambar adik aku masa hari nikah n baju hijau masa kenduri



Yang atas ni abang aku punya majlis di sebelah perempuan.. aku la yg jd mak andam abg aku. Bidan erjun la ni.. janji boleehh

7 Februari br ni majlis keraian adir aku di sebelah hubby dia kat alor setar. Seharian aku di Alor Setar dan selepas selesai di rumah kenduri terus ke Hospital Besar Alor Setar untuk menziarah mak saudara aku yg kemalangan jln raya di Jawi, Perak sewaktu blk dr kenduri di rmh mak aku. Kesian la kat mak n pak sedara yg xcdent tu. Nak buat camana kan malang tak berbau. Makcik aku patah kaki kanan, maksu retak di kaki gak, pakcik n paksu luka2 ringan n anak paksu aku berusia 2 thn lebih luka di kepala n kening. Tp kesian la sgt sbb bdk kecik.
Ni la Adam anak Paksu aku yg xcdent tu..
Makcik aku sekarang masih di hosp baru A. Setar, Maksu n anak dia dah keluar hari ahad 8 Feb.
Buat pertama kalinya aku jejak kaki di hospital baru Alor Setar tu setelah blk dr kndr adik aku... Peerrrgggghhh.. Untuk yg tak pernah p, memang dasyat la hospital tu mcm airport dah aku rasa. Berada di situ aku tak rasa mcm dlm hospital, aku rasa mcm aku sedang berada di sebuah tempat pelancongan. Tp aku tak de gambar la nak tunjuk. Camera plak tertinggal ari tu..

Walau apapun aku sempat gak posing lepas kenduri kat pelamin. Ehheeehe.. mengimbas kisah lampau.

No comments: