Friday, October 16, 2009

Salam Aidil Fitri...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir batin.. Agak terlewat utk diucapkan dan dah abih raya. Erm dah masuk Depavali pun... Tak kira nak wish jugak lagi. Kepada kawan2 yg menyambut Depavali. Happy Depavali...
Aku sibuk sekali saat2 ini.. Sibuk ngan anak2.. Tp, aku cuba sebaik yg mungkin utk buat yg terbaik. Aku sedang cuba membuat perubahan.. Perubahan pada sikap dan tabiat. Harap2 suami aku dapat memberi sokongan pada aku.
Perubahan yg aku maksudkan ialah untuk cuba tidak buat kerja last minit. Iron baju sebelum tidur, siapkan barangan anak2 utk di bawa ke rmh "Tok Cik" pada mlm, bangun awal sebelum anak2 bgn utk siapkan break fast... Mampukah aku? Hahahahaha.. Try the best... Aku sekarang seorang ibu kepada 2 anak. Aku mesti lakukan... Doakan kejayaan aku...


Bonda Tersayang

Insan kecil dalam hidup..

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Yea.. yea.. Hari ni Hari Raya
Dah kira duit raya dua beranak ni
UUiiiittt

No comments: