Tuesday, September 1, 2009

Puteriku dah meniarap...





Kejayaan pertama Dhia Balqis. Kesian sgt tak pandai nak balance kan kepala lagi

"Amboiiii.... cepatnya anak ummi sorang ni. Abg Long dulu pun 4 bulan baru meniarap. Adk Balqis baru 3 bulan setengah je nihh... Dah dua tiga ari buat perangai tak nak tidur. Rupanya ada sebab. "
Semalam 31 Ogos 2009 tanggal hari kemerdekaan yang ke 52, comfirm dah balqis pandai meniarap. Sebelum ni pun dia pernah buat percubaan, 26 Ogos 2009 berjaya sekali je meniarap... Pagi ni selepas kami sahur balqis pun sahur sekali. Dah tak lekat la belakang atas tilam. Asyik nak pusingkan badan je..






Gambar ni setelah terror. Dah buleh angkat kepala n gelak2 lg.(Sorry gambar gelap)
*P/S Abaikan model2 yg tak sepatutnya ada di sebalik gambar

5 comments:

Whitemusk2508 said...

go dhiya goo..cmni la anak buah makcik, mesti lebih cergas yaa..muahh

ina hamid said...

Dah macam go diego go. Rancangan favorite alif di NTV9.

tulip comel said...

cepatnya Dhia Balqis dh leh meniarap harap2 baby untie sue nanti mcm nie ekk.

ina hamid said...

Mmg cepat la untie sue... Ni dok angkat punggung dah. Lg cepat lg penat kita kot.Ehehehe

Kembara Sang Musafir... said...

muriyah pun 3 bulan setengah meniarap..090909 hehehe...ganbatte balqis!!